woensdag 24 augustus 2011

DragonZussen

En daar gaan ze dan, de zusjes, samen in de DragonFly, en later schonezus en zwagermaatjeXXL. Een rondje vliegen boven Groningen op deze mooie zaterdagavond.
Ik stond mijn C4 in te pakken aan de Ems toen Richard belde; waar ben je nou..? wij zijn op het vliegveld! Euh... even geduld, ben er over 1.5 uur weer, Rinus is Caspar ophalen en ik wordt opgepikt door Hadewych en Camo. Goeie grutjes, leuk!
Eenmaal weer terug op het veld multitasken! Familie begroeten, vertellen over mijn overlandbelevenissen, camera zoeken en foto's maken (zeer belangrijk), met Camo de Rev opbouwen voor mijn eerste vlucht.
Pam en Ries stralen allebei na 30 minuten vliegen en weer met beide benen op de grond, deze supergeslaagde vakantiedag gaan we afsluiten met een BBQ voor de kip.